Jo bedre IT support jo gladere kunder

By:

Jeg har jo nu i 5 år arbejdet som tegner. Siden jeg tegner alle mine ting digital, så ligger samtlige af mine illustrationer jo på min pc.  Så jeg valgte for omkring et år tilbage at benytter cloud hosting til at opbevare alle mine illustrationer. Sådan så kunne jeg jo åbne sådan en tegning og tegne videre på det, uanset hvor at jeg er henne, og hvilken pc jeg sad ved. Det var dog vanskeligt at gå godt i gang og undertegnede måtte også ringe til IT supporten mange gange.

Jeg startede så godt ud med at søge lidt efter den rette cloud hosting. For jeg havde jo hørt omkring selve ideen af en kammerat, som også havde foreslået et par gode firmaer. Jeg så jo dem igennem og sammenlignede med nogle andre steder jeg selv opsporede. Nu har jeg jo aldrig været så fantastisk til internet og at bruge nye mærkelig programmer. Og det tog mig en del måneders tid at lære hele mit eget tegneprogram godt at kende. Så dette var vigtigt at min kommende cloud hosting havde en rigtig god IT support. Sådan kunne jeg jo ringe til dem, hvis nu at der opstod problemer. Jeg havde jo afslutningsvis 4 forskellige cloud hosting virksomheder. Og jeg valgte at afprøve hele deres IT support. Så jeg ringere jo til hver af dem, og spurgte dem om en række ting jeg ikke vidste omkring cloud hosting. Og det selskab som nu kom med de allbedste og de mest brugervenlige svar på det valgte jeg så. Så jeg erhvervede en abonnement hos netop det sted, hvor at jeg jo selv fik en god portion hukommelse til dels nogle ny og gamle illustrationer. IT supporten anbefalede også at undertegende så hvade hele mit tegneprogram liggende i min cloud hosting. Sådan kunne jeg jo åbne programmet uden at skulle installere det på en pc. Dengang det så efter noget tid lå rigtigt inde i min cloud hosting så gik det også som en leg. Den venlige IT support fortalte mig hvorledes jeg faktisk kun skulle logge ind igennem en helt frisk pc og så lige med det vuns kunne åbne tegneprogrammet og også få god adgang til samtlige af mine illustrationer.

Men den her store assistance fra deres gode IT support, fik jeg benyttet min nye cloud hosting meget. Og det var skønt at min hjemmepc og min lille bærbar pc altid havde helt de samme mange filer fyldt med illustrationer. Så undertegnede kunne begynde en iluustration derhjemme, og så efterfølgende logge på min cloud hosting via min kære bærbar, og så arbejde videre på tegninger. Og det er dels enkelt og virkelig effektivt. På samme tid gemte jeg jo også nogle billedfiler af alle mine illustrationer. Sådan havde jeg jo altid min helt opdaterede portefølje med mig.

Dette gavnede mig en dag, hvor at jeg så på en ferie inde i København mødte en chef for et reklamefirma. For normalt har jeg jo ikke alle mine tegninger på mig. Men nu kunne jeg jo enkelt åbne hele min fine cloud hosting og så vise ham alt det som jeg har tegnet. Og han var virkelig overrasket over hele mit arbejde og han tilbød mig et rigtigt job som freelance tegner for hans nye selskab. Jeg kunne ikke sådan lade være med at ringe direkte til deres IT support, for også at give ros til alt dette gode arbejde. De har jo både hjulpet mig mange gange, og hele deres cloud hosting har jo endda skaffet mig et arbejde. Men jeg benytter jo stadigvæk cloud hosting nu, også selvom undertegnede jo ikke så tit snakker sammen med deres IT support. For selvom at deres IT support også er sød og effektiv, er hele deres cloud hosting så simpel, at jeg jo ikke har behov for dem mere.

Posted in: Kategori